مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

از وقتی تو اومدی

وقتی 8 ماه و 8روز بود که تو دل مامان بودی

1392/8/5 22:47
نویسنده : مهسا
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز رفتم سونو گرافی یه کم نگرانت بودم بی خودی ولی خداروشکر وقتی تو مانیتور دیدمت آروم شدم و تو دلم قند آب شد.خداروشکر همه چیت خوب و سالمه فقط یه مشکل کوچولو بود که با خوردن مایعات زیاد ایشالله رفع میشه.راستی میدونی چند کیلو بودی 2کیلو 830گرم اللهی من فدای لپای کوچولوت بشم به بابایی گفتم کلی ذوق کرد.دوست داریم فرشته کوچولوی ما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نجمه مامان مانی
6 آبان 92 9:14
سلام مهسا جون.پسرت چطوره؟دیگه دارین یواش یواش میشید سه نفر.دلم میخواد عکس های اتلیه که برای بارداری رفتی رو ببینم.برات دعا می کنم که این روزها هم به سرعت بگذره و آقا مهرسام رو بغل کنی. با آرزوی بهترین ها.بای


سلام نجمه جون خیلی لطف داری عکسا هر وقت آماده شد میزارم ببینی.بوس