مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

از وقتی تو اومدی

سیسمونی گل پسری

1392/7/22 19:30
نویسنده : مهسا
378 بازدید
اشتراک گذاری

برای خریدن سیسمونی اینقد که تو اینترنت گشتم خسته شدم بالاخره رفتیم با بابائی تا برات خریدکنیم بالاخره تخت و کمد و کالسکه و چیزای دیگه.... گفتن که یکی دو ماه طول میکشه تا آماده شه.

***دست پدرجون و مادرجون درد نکنه زحمت کشیدن سنگ تموم گذاشتن برات***

بالاخره تخت و کمدت آماده شد و من بابائی واست وسایلتو چیدیم(92/07/05)

این حلقه درو خودم واست درست کردم مامانی

این لباسارو مادرجونت طواف خانه خدا داد و برات آوردکه میخام وقتی به دنیا اومدی تنت کنم مامانم

اینو هم مامان بزرگت تازه فهمیدن تو رو خدابهمون داد برات خرید

اینم کفشای فنقلوت که اینقدی بودی مامان جان



اینام لباساتن

این یکسره رو مادر جون دوروزه برات درست کرد

اینام رو بهش میگن چهل تاس ایشالله وقتی 40 روزت شد با اینا غسلت میدیم

و بقیه چیزات عسل مامان

من و بابائی چیدیمشون

اینم نمای اتاقت

این کاپشن خوشگل رو از دائی محمد پوررضوی برات خریدیم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اسماء♥مامانه فسقل♥
13 مهر 92 13:05
عزیزم مبارکه خوشحا میشم باهم تبادل لینک کنیم