مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

از وقتی تو اومدی

مردی بشی زنی بگیری

1392/11/24 18:35
نویسنده : مهسا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دله مامان

امروز قراره ساعت هفت و نیم بریم مطب دکتر باقرزاده صبا ختنه بشی ایشالله..

خیلی استرس دارم و نگرانتم.خدا کنه زیاد درد نکشی و گریه نکنی

بالاخره رفتیم با بابائی و مادرایران و پدرجون . الهی بمیرم قبل از این بری واسه عمل اینقدر میخندیدی نمیدونستی چه بلایی باید سرت بیاد وقتی آمپولای بی حسی رو زدن شروع کردی به گریه گریه های خیلی دلخراش انگار داری التماس میکنی تا وقتی بی حس شه گرفتمت تو بغلم که آروم شی یهو جیش کردی تو بغلم بعدش شروع کردن به جراحی که دیگه نگو بابائی دلش طاقت نیاورد و اومد بالاسرت ما هم که با گریه تو گریه میکردیم...بالاخره شکر خدا تموم شد و الانم که دارم برات مینویسم حالت خوبه و داری واسه بابائی میخندی وتا هفت روز باید ازت مراقبت کنیم تا زخمت خوب شه عزیزم.قلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان
23 بهمن 92 17:41
سلام مهساجون'خوبی؟مهرسام گلت خوبه؟ من کماکان ازاتاق مامانای باردارتاحالاجویای حالتون هستم و به وبلاگتون سرمیزنم هزارماشاله پسرت خیلی ماهه'امیدوارم به سلامتی ختنش کنین'انشاله که دومادبشه پسرمن الان 33 روزشه و وقتی11 روزش بودختنش کردیم'چون خودم پشت دراتاقش بودم و صدای ضجه هاشومیشنیدم خیلی واسم سخت بود و اذیت شدم ولی تمام سختیش همون روز اوله و ازفرداش گل پسرت حالش خوبه انشاله ازطرف من روی ماه پسرتوببوس
مهسا
پاسخ
سلام مرسی مرجان جون لطف داری گل پسر توهم ماهه ماشالله...خیلی سخت بودو دردناک ولی کاری بود که دیر یا زود باید انجام میشد بوسسسسسس